King's Sir 品酒教室 - 香檳酒篇

唔係有汽就叫香檳? 氣酒之一香檳,一定係來自法國香檳區!

係香港相信大家成日會聽到: 真係要開返支香檳慶祝吓!但點解次次飲落一時甜一時酸一時黃又一時白? 香檳係咪好似叫紅酒白酒啤酒咁係酒的種類?咁你就錯啦!分辨香檳3大特徵!

第1: 產地- 香檳係一定一定一定要由法國香檳區出產依照指定釀酒方法先為—香檳. 咁點解有啲人又會叫香檳有啲人又會叫汽酒呢?
要同大家分清楚汽酒呢一個叫法就好似紅酒白酒咁,無論任何有汽嘅葡萄酒飲品都可以叫做汽酒。即係氣酒>香檳,大家之後就唔好叫錯啦!


第2: 提子- 香檳的法定葡萄有7款,最常見的是Chardonnay霞多麗、Pinot Noir黑皮諾和Pinot Meunier皮諾莫尼耶,這些提子釀製的香檳有麵包餅乾的酵母味而且較酸/Dry。所以,一般飲開大家形容 "有氣又甜甜地好易入口" 的唔係香檳!
另外,大家見香檳樽上有"Blanc de Blancs" 意思係: 白中白。即係用100% Chardonnay 做香檳。而"Blanc de Noirs" 就係用100% Pinot Noir 做香檳.


第3: 做法- 香檳最令特別之處是瓶內二次發酵!即係同普通釀酒開始時都係用木桶但入樽後再發酵而產生二氧化碳,即係大家飲到嘅氣泡。而呢個Step係以前係由人手遂枝遂枝去調較,所以需時又費工夫。而香檳由於做法較長需要人手較多亦令香檳比起其他氣酒成本高,但細緻棉密嘅氣泡又令人著迷。 因此一般超市或酒鋪一枝最平的香檳都要$250以上至$3000不等。


而到底點先為之靚氣泡呢?
大家飲汽水嘅時候,一入口有時會俾啲汽炸親但放咗一陣啲氣就會慢慢冇。而香檳嘅汽係持久而細緻嘅🍾️;香檳氣泡較微細所以用長直嘅香檳杯就可以欣賞到靚嘅香檳起泡。大家可以用長香檳杯飲香檳時留意杯中出現係一條條微細棉蜜不斷嘅起泡,而唔係一團周圍散開嘅氣泡就為靚氣泡啦!
氣泡酒,除了欣賞味道,香氣,更重視的係氣泡持久程度。

來緊聖誕又到,又係一個勁飲香檳嘅節日。不論有無飲過香檳都一定要買返Set嘅King's Champagne set,送禮又唔失禮,自己飲更加係抵上加抵!